To my 30th

روز اول

چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۲۷ ق.ظ

خوشحالی امروز تغییرات نسبتا جزیی ایه که تو زندگیم دارم ایجاد میکنم و جلو چشمم بودنشون برام قشنگه.

میخوام یه سری چالش بذارم و خودمو موظف کنم حداقل 20 روز از شهریور رو پاش بمونم.

مثل رژیم و ورزش و درس خوندن و ...

ولی کاش هر روز بتونم از اون روز یه گزارش و یه نقطه حال خوب بنویسم.

اولین سال دکتر واقعی بودنم هم مبارک:))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۲
من ِ ۲۱ ساله

نظرات  (۲)

مگه 21 سالتون نیست😐؟

پاسخ:
نههه، ۲۱ برا وقتی بود که وبلاگو شروع کردم، چندین سال پیش😂

ااااااا من رو باش فک میکردم ۳۰ سالگی که زدی منظورت اینه اون موقع ذهنی و رفتاری تکمیل میشی

پاسخ:
خب سی ساله هم نیستم که، دقیقا منظورم همینه که تو سی سالگی اون شکلی میشه.
الان ۲۶ ام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی