To my 30th

🤷🏻‍♀️

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲ ق.ظ

شیفت صبح و دیالیزم و شب تا ۳ خوابم نبرده، تا حالا ۸ تا مریض دیدم و با قلپ؟ قلپای قهوه ی خیلی خیلی تلخ کاراملی دارم سر میکنم، سردرد دارم و به امید این که زودی ۲ شه و غذا سفارش بدم دارم سر میکنم.

اول اسفند بود که میخواستم فکر کنم با ماهم چیکار کنم و حالا نهم شده، همینقدر زود. تموم چیزی که میخوام شاید استیبلیتی و کاهش وزن باشه که عجیب به این کاهش وزن دوباره نیاز دارم، خیلی بیخودی اجازه ی برگشت بهش دادم. خوابم میاد و‌ حتی هوای تازه نمیخوام، ترجیحم بازگشت به تختم بود. بریم ببینیم چی داره ادامه روز، ببینیم اسفند واسمون ثبات، مچوریتی، لاغر شدن و کمی گرامر یاد گرفتن داره؟ حتی تا حدودی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۹
من ِ ۲۱ ساله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی