To my 30th

دنیا همه هیچ؟

شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۴۰ ب.ظ

۲۵ سال گذشت و اونقدری که میخوام چیزها عوض نشدن، دیدن یوفوریا از کانال میلو و اسم قشنگی که داره شروع شد اما فکری تو سرم انداخت که خوبه که دیدمش و حتی نیازی به دیدن ادامه ندارم. یعنی ممکنه این ماه خودم رو جمع و جور کنم و یه من قوی بشم؟ ینی ممکنه ۴ سال بعد فقط چیزهایی که به اقتضای مسیرم پیش میرن رو نداشته باشم و فراتر داشته باشم؟ زندگی تنهایی و سختی کشیدن چه شکلیه؟ با یه هفته شروع کنیم؟ درد بکشیم اما ققنوس شیم؟:)) این تیکه ش مزخرف بود حالا، ولی دارم بهش فکر میکنم. با یه هفته شروع کنم و ببینم کجا و چطور پیش میره، یه سری چیز هارو نمیشه تغییر داد و هرچقدر مستاصل باشم براش و جونم دربیاد کاریش نمیشه کرد، بقیه رو که میشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۷
من ِ ۲۱ ساله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی