To my 30th

🌿

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ق.ظ

هانی رو یک شکل مسخره و خوب ِ توامانی بکار میبرم و فعلا دارم از کاربردش لذت میبرم! گیلتی پلژر طور شاید؟! الآن میخوام به خودم بگم "هانی، چیز هایی که لازمه براشون غصه بخوری چه بسیار و قدری که لازم نیست غصه بخوری بسیار تر"، میدونم که فقط خودم متوجه شدم و همین کافیه. میخوام بگم چرا نشستی غصه ی چیز هایی که هستن و جارین رو میخوری؟ رو هم جمع میکنی و قله میسازی که چی؟ کاری برمیاد؟ اینا که همیشه هستن، تو که نمیتونی قله رو جابجا کنی..

ولی تو میتونی کارای دیگه انجام بدی، تو میتونی خوب تر و قوی تر پیش بری تا وقتی که لازم شد مسئولیت قله رو بر عهده بگیری، به قدر کافی پر و قوی باشی، پس هی نشین غصه بخور، محکم باش و برنامه بریز..

خودتو تقویت کن:)) سالم بخور، ویتامینا و قرصات رو بخور، ورزشت رو کاش دیگه از سر بگیری که خونه نشین شدی و چاقی پیش روته. حال بدنت رو خوب نگه دار تا حالت رو خوب نگه داره♡

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
من ِ ۲۱ ساله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی