To my 30th

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ب.ظ

اونجایی هستم که اگه فکر بعد ترا رو نمیکردم، تموم ظرفای تو کابینت ِ نداشته ی دوتایی مون رو میشکوندم و داد و بیداد میکردم که خسته م و نمیخوام دیگه، ولی من که میدونم میخوام، پس فکر بعدناش نمیذاره که تموم کاسه کوزه هارو بشکونم.

دراز کشیدم وسط حال و مینویسم و قراره از هر دری باشه.

دیروز هم روز ناجوری رو گذروندم، یهو سه تا دندون رو کشیدم و درد و جیغ و داد هاش و تموم کلافگی بعدش..

خستمه، از اوضاع خونوادگی و اقتصادی و درسا و همهههه چی..

حس میکنم زورکی سر پاعه همه چی، حس میکنم بلخره فروپاشی داره..

میتونم تا ته تهش ناله و چیزای بد بنویسم، نت هم قطعه و هیچ جایی برای خالی کردن حرص و عصبانیتم نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۱
من ِ ۲۱ ساله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی